صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در فولاد کلا

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در فولاد کلا

656
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،250،000،000 تومان
جستجو 13334
زمین
230 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در فولاد کلا

ضمن سلام و عرض ادب و احترام خدمت تک تک هموطنان عزیز و ارجمند، به ویژه همراهان همیشگی سایت مشاورین املاک البرز؛ امروز قصد داریم یک دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی که در روستای فولاد کلا بنا شده است را به شما همراهان عزیز معرفی نماییم.

روستای فولاد کلا که در شهر چمستان قرار دارد، جزو بخش چمستان شهرستان نور محسوب می شود؛ این روستا در جاده آمل به چمستان قرار دارد و همجوار با جنگل می باشد؛ فولادکلا هرساله میزبان تعداد زیادی مسافر از نقاط مختلف کشور می باشد؛ جاذبه توریستی این روستا علاوه بر جنگل، دریاچه ای است که در این روستا و در کنار جنگل وجود دارد؛ نشستن و تفریح کردن در کنار دریاچه و جنگل، مطمئنا لذت بخش ترین کار دنیاست؛ روستاهای اطراف فولاکلا عبارتند از: انبارده، علی آباد، انگتا رود و همصفا.

چنانچه مایل به دیدن موقعیت مکانی دقیق این روستا هستید، کافیست اینجا کلیک نمایید.

اگر به دنبال مشاهده و خرید ویلا چمستان دیگر هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 به دلیل مجاورت روستاهای شهر چمستان با جنگل، ویلاهای جنگلی متعددی در این شهر بنا شده است که طی سال های نه چندان دور، افزایش قیمت چشم گیری هم داشته اند؛ خرید ویلا جنگلی همواره مورد محبوبیت بسیاری از مشتریان بوده است؛ زیرا با خرید این نوع ویلا هم از آرامش بی نظیر جنگل برخوردار خواهید شد و هم از منظره و چشم انداز زیبای طبیعت نهایت لذت را خواهیید برد.

 این ویلای جنگلی، 230 متر زمین دارد که 150 متر آن را بنای ویلا تشکیل داده است؛ دارای 3 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.

ویلای نیم پیلوت دارای ساختار 2 طبقه ای می باشد که علاوه بر نهایت استفاده از متراژ کم، دارای طراحی زیبایی نیز می باشد؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل داشتن پارکینگ مسقف و انباری، مورد توجه خیلی از مشتریان می باشد.

این ویلای نیم پیلوت دارای چشم انداز بی نظیر رو به کوهستان و جنگل بکر و زیبای فولاد کلا می باشد.

سند تک برگ این ویلا، از مزیت های شاخص آن محسوب می شود؛ امروزه خرید ویلا سنددار مد نظر بسیاری از مشتریان می باشد.

این ویلای شهرکی، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل امنیت بالای آن، امروزه مورد توجه خیلی از خریداران ویلا است؛ زیرا به دلیل وجود نگهبانی در ورودی شهرک، امنیت منطقه برقرار می باشد.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت می باشد؛ همچنین درب ورودی ویلا ضد سرقت است.

مشاورین املاک البرز آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز در زمینه خرید ویلا در شمال می باشد؛ چنانچه به مشاوره رایگان نیاز داشتید، می توانید فرم درخواست مشاوره را پر کنید و منتظر پاسخ مشاورین ما باشید.

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم شاکری می باشند که می توانید با شماره تماس 09114660640 با این مشاور در ارتباط باشید. 


محدوده آدرس: نزدیک دریاچه فولادکلا
  • جستجو: 13334
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه