صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت شهرکی ارزان در چمستان

خرید ویلا فلت شهرکی ارزان در چمستان

796
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
670،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 13330
زمین
170 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت شهرکی ارزان در چمستان

ضمن عرض سلام و خدا قوت خدمت دوستان و همراهان همیشگی و محترم تیم البرز؛ از اینکه ما را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، بسیار خرسندیم.
امروز به شما سروران گرامی، یک دستگاه ویلای فلت شهرکی را که در شهر چمستان ساخته شده است، معرفی خواهیم کرد؛ پس ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.
امروزه در شهر چمستان، ویلاهای جنگلی زیادی بنا گردیده است؛ این شهر که جزو یکی از بخش های شهرستان نور محسوب می شود، با شهرهای نور و آمل همسایه و همجوار می باشد.

 این شهر به واسطه ساخت و سازهای زیادی که در آن صورت گرفته است، پیشرفت اقتصادی چشمگیری داشته است، ناگفته نماند مردم این شهر بسیار مهمان نواز بوده و هر ساله میزبان مسافرانی که از اقسا نقاط کشور به این شهر سفر می کنند، بوده اند.
ویلایی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد، دارای قیمت ارزان و مناسب می باشد؛ در شرایطی که قیمت املاک طی سال های گذشته افزایش بسیار زیادی داشته است، در ذهن خیلی از مشتریان، خرید ویلا ارزان دور از ذهن می باشد اما ما به شما این ویلای ارزان را معرفی میکنیم.
این ویلای فلت، دارای ۱۷۰ متر زمین می باشد که ۷۰ متر آن را بنای ویلا تشکیل داده است؛ ۲ اتاقی که در ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام وسرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و قابل استفاده است.
نمای زیبا و دلنشین این ویلای ارزان، از سنگ و آجر می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ دیگر، می توانید سایر ویلاهای سایت مشاورین املاک البرز را بررسی نمایید.
چشم انداز این دستگاه ویلای فلت، رو به جنگل می باشد تا شما عزیزان، از طبیعت بکر و زیبای شمال کشور، نهایت لذت را ببرید.
خرید ویلا فلت همیشه محبوبیت زیادی در بین مشتریان داشته است واین نوع ویلا، در مازندران همواره رو به افزایش بوده است؛ دلیل محبوبیت زیاد این نوع ویلا، قیمت مناسب و ارزان آن نسبت به سایر ویلاها می باشد؛ ساختار این نوع ویلا به صورت همکف می باشد اما در برخی از این ویلاها نیز، با اختلاف چند پله ای با سطح زمین ساخته می شود.
این ویلای جنگلی در یک شهرک بنا شده است؛ امروزه به دلیل رونق ساخت و ساز ویلا، شهرک های ویلایی زیادی به وجود آمده است؛ از مزیت های مهم خرید ویلا شهرکی، برخورداری از امنیت بالای این نوع ویلا می باشد؛ زیرا در یک منطقه مشخص شده بنا می شوند و توسط نگهبانی مورد حفاظت قرار می گیرند.

 آشپزخانه این ویلای جنگلی دارای کابینت می باشد؛ همچنین درب ورودی این ویلا، ضدسرقت است.
تیم مشاورین املاک البرز، با سال ها تجربه در زمینه املاک، آماده ارائه خدمات به شما هموطنان گرامی می باشند؛ برای دریافت مشاوره ی رایگان می توانید فرم مشاوره که در هر آگهی قرار دارد را پر کنید و یا به قسمت تماس با ما که در بالای صفحه ی سایت تعبیه شده است، مراجعه نمایید.

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم شاکری می باشند که می توانید با شماره تماس 09114660640 با این مشاور در ارتباط باشید. 


محدوده آدرس: بالا دست جاده جنگلی
  • جستجو: 13330
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه