صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا باغ لاکچری

ویلا باغ لاکچری

962
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،600،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12961
زمین
520 متر مربع
بنا
230 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا باغ لاکچری 

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان و مشتریان گرامی سایت مشاورین املاک البرز، امیدوارم در اولین روز پائیز، حال دلتون خوب باشد.
امروز در این آگهی، یک دستگاه ویلا باغ لاکچری را به شما عزیزان، معرفی خواهیم کرد؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.
شهرستان نور، یکی از شهرهای بزرگ و مسافرخیز استان مازندران محسوب می شود؛ این شهر به دلیل داشتن پارک جنگلی و همچنین مجاورت با دریای خزر و برخورداری از سواحل زیبای این دریا، همواره مقصد بسیاری از مسافرین بوده است که از تمامی استان ها و شهرستان های ایران، به آن سفر می کنند؛ این شهر دارای ۳ بخش می باشد که عبارتند از بخش مرکزی، بخش بلده و بخش چمستان؛ شهرهای آمل، محمودآباد و نوشهر از شهرهای همجوار و همسایه نور محسوب می شوند؛ ویلایی امروز آن را معرفی خواهیم کرد، در روستای آهودشت بنا شده است؛ این روستا که در جاده آمل به چمستان قرار دارد، از روستاهای توابع بخش چمستان شهرستان نور محسوب می شود.
ویلاها انواع گوناگونی دارند؛ برای مثال یکی از انواع ویلاها، ویلای جنگلی می باشد؛ ویلا جنگلی به ویلایی گفته می شود که در یک شهریار روستای جنگلی و یا در یک منطقه جنگلی بنا شده باشد؛ از مزیت های خرید ویلا جنگلی، دوری از حال و هوای شهر واسترس کاری می باشد؛ دیگر مزیت این نوع ویلا، بهرهمندی از سکوت و آرامش بی خطر جنگل می باشد.
این ویلا باغ لاکچری نوساز می باشد و در سال ۱۳۹۹ بنا گردیده است؛ زیر بنای آن ۲۳۰ متر است و متراژ کل زمین، ۵۲۰ متر می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.
ساختار این ویلا، به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلا نیم پیلوت در ۲ طبقه با اختلاف سطح نسبتا کم از یک دیگر ساخته می شوند؛ معمولا در طبقه بالا، اتاق یا اتاق خواب ها قرار دارند و در همکف، اتاق نشیمن طراحی می شود، ویلایی که امروز آن را به شما معرفی کرده ایم، از همین نوع می باشد؛ این ویلای نیم پیلوت دارای ۳ اتاق خواب همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ ناگفته نماند خرید ویلا نیم پیلوت نیازمند صرف هزینه کمتری نسبت به خرید ویلا دوبلکس یا تریبلکس است.
این ویلای لاکچری علاوه بر استخر، دارای امکانات دیگری همچون سونا و جکوزی نیز می باشد. اگر به دنبال خرید ویلا استخردار هستید، سایر ویلاهای سایت را از دست ندهید.
از شاخص ترین و مهم ترین ویژگی های این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ خرید ویلا سنددار مشتری را از خرید خود مطمئن می کند؛ دیگر ویژگی مهم این ویلا، شرایط فروش نقد و اقساطی آن می باشد.
آشپزخانه این ویلای جنگلی، دارای MDF می باشد؛ چشم انداز زیبای آن، رو به کوهستان و جنگل است.


مشاورین املاک البرز آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به تک تک هموطنان گرامی می باشد؛ به همین منظور شما می توانید فرم درخواست مشاوره که در سمت راست آگهی درج شده است را پر کنید و منتظر باشید تا مشاورین متخصص و حرفه ای ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند. چنانچه به اطللاعات بیشتری نیاز داشته باشید به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 تلفن تماس مشاور اختصاصی این ویلا:
خانم یگانه      ۰۹۱۹۸۷۳۸۰۱۷

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:
خرید ویلا چمستان

خرید ویلا نور

 

 کد ۳۹۸ 


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 12961
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه