صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ویلا مدرن مبله کامل

ویلا مدرن مبله کامل

907
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،400،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12959
زمین
230 متر مربع
بنا
260 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا مدرن مبله کامل 

 با سلام و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی سایت مشاورین املاک البرز؛ از اینکه ما را همراهی می کنید کمال تشکر را داریم؛ تیم مشاورین حرفه ای البرز، آماده خدمت رسانی به یکا یک شما عزیزان هستند.

 امروز با شما همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای مبله کامل در جاده دریا را به شما عزیزان دل معرفی کنیم.

همانطور که گفته شد این ویلا که در سال 1399 و در شهرستان محمودآباد بنا شده است، کاملا مبله و مدرن می باشد.

محمودآباد از شهرهای ساحلی استان مازندران محسوب می شود که هرسال مسافران زیادی برای تفریح و گذراندن تعطیلات به این شهر مسافرت می کنند؛ به دلیل مجاورت این شهرستان با دریای خزر و برخورداری از ساحل این دریا، ویلاهای ساحلی متعددی در این شهر بنا شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده و خرید ویلا محمودآباد، کلیک کنید.

 شمال کشور به دلیل دارا بودن آب و هوای معتدل و پاک، مقصد خیلی از مسافران می باشد؛ هدف بیشتر این مسافران اسکان در یک منتطقه جنگلی بکر می باشد، پس ما شما را به خرید ویلا جنگلی تشویق می کنیم تا علاوه بر اسکان در ویلای شخصی خود، از جنگل و منابع طبیعی بسیار زیبای مازندران نهایت بهره را ببرید.

ویلایی که در این آگهی به شما معرفی خواهیم کرد، هم ساحلی و هم جنگلی محسوب می شود؛ پس با خرید این ویلا با یک تیر دو نشان خواهید زد.

این ویلا که به صورت دوبلکس طراحی شده است، دارای 230 متر زمین است که 260 متر آن را بنای ویلا تشکیل داده است؛ این ویلای جنگلی دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز آن نیز متصل و آماده استفاده می باشد.

خرید ویلا دوبلکس به صرف هزینه بیشتری نسبت به خرید ویلا فلت یا خرید ویلا نیم پیلوت نیازمند است؛ زیرا متراژ این نوع ویلا معمولا بیشتر از سایر ویلاها می باشد.

از مزیت های مهم این ویلا سنددار بودن آن می باشد؛ معمولا اغلب مشتریان برای اینکه خرید مطمئنی داشته باشند، به خرید ویلا سنددار علاقه بیشتری نشان می دهند؛ اگر شما نیز از همین دسته مشتریان هستید، این ویلای سنددار مبله را از دست ندهید؛ شرایط پرداخت نقد و اقساطی این ویلا می تواند شما را به راحتی صاحب ویلا کند.

چشم انداز این ویلای مدرن، رو به جنگل های سرسبز مازندران می باشد.

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ویلا شامل کولر اسپیلیت و شومینه است که اسکان در تمامی فصول سال را برای شما امکان پذیر خواهد کرد.

استخر، سونا و جکوزی که در این ویلا تعبیه شده است، شما را از رفتن به استخرهای عمومی بی نیاز می سازد؛ خرید ویلا استخردار در گذشته در ذهن بسیاری از افراد دور از دسترس بود اما امروزه با گسترش ساخت و ساز ویلا، این موضوع دور از دسترس نیست.

این ویلای مبله شهرکی می باشد؛ در ورودی شهرک نگهبانی وجود دارد که حفاظت این شهرک را به عهده دارد؛ پس یکی از مزیت های خرید ویلا شهرکی، برخورداری از امنیت بالای آن می باشد.

اگر در زمینه خرید ویلا در شمال به راهنمایی و مشاوره نیاز داشتید، می توانید با مشاوران حرفه ای و متخصص البرز در ارتباط باشید.

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای مدرن مبله، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس 09119217892 با این مشاور در ارتباط باشید. 

 

 کد ۳۹۷ 


محدوده آدرس: جاده دریا
  • جستجو: 12959
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه