صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / طرح دوبلکس جنگلی

طرح دوبلکس جنگلی

839
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،650،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12958
زمین
300 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

طرح دوبلکس جنگلی 

همراهان خوب و مهربان املاک البرز، سلام؛

امیدوارم تو این روزهای کرونایی، در شرایطی که خیلی از دوستان و آشنایان درگیر این بیماری هستند، در سلامت کامل به سر ببرید؛ یادتون باشد وقتی برای کارهای ضروری از منزل خارج می شوید، حتما ماسک بزنید.
همه ی ما می دانیم که این بیماری، بر همه ی ابعاد زندگی ما انسان ها تاثیر گذاشته است؛ یکی از ابعادی که تاثیر زیادی از این بیماری گرفته است، اقتصاد می باشد؛ این تاثیرات باعث شده است که افراد زیادی به فکر سرمایه گذاری برای حفظ ارزش پول خود بی افتند؛ به همین منظور، خیلی از از افراد به دنبال یک سرمایه گذاری پرسود و کم خطر هستند؛ ما به شما سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را پیشنهاد می کنیم؛ همانطور که طی چند سال گذشته شاهد بودیم؛ قیمت ویلا مخصوصا در شمال کشور، همواره رو به افزایش بوده است؛ پس بدون شک سرمایه گذاری در ویلا، یک سرمایه گذاری سود آور ودمفید می باشد؛ به همین دلیل ما امروز به شما یک دستگاه ویلای طرح دوبلکس جنگلی را معرفی خواهیم کرد.
این ویلای دوبلکس در روستای آهودشت شهر چمستان بنا شده است؛ آهودشت از توابع بخش چمستان شهرستان نور می باشد؛ چنانچه علاقمند به مشاهده موقعیت مکانی دقیق روستای آهودشت هستید، کافیست اینجا کلیک نمایید.
ویلای طرح دوبلکس به نوعی همان ویلای نیم پیلوت محسوب می شود که دارای ۲ طبقه با اختلاف سطح می باشد؛ در این نوع ویلا، معمولا اتاق خواب ها در طبقه دوم ساخته می شوند؛ اگر مدنظر شما، مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت است، می توانید سایر ویلاهای سایت را نیز مشاهده نمایید.

این ویلای شهرکی، در سال ۱۳۹۹ بنا شده است، متراژ کل زمین ویلا ۳۰۰ متر و زیر بنای آن، ۱۸۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ تمامی امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و قابل استفاده است.
نمای زیبای این ویلا، از سنگ می باشد که جلوه بسیار زیبا و مدرنی به خارج ویلا بخشیده است؛ حیاط آن، با باغچه کاری مهندسی شده تزیین شده است؛ همچنین پوشش کف ویلا از سرامیک می باشد.
سند این ویلای جنگلی تک برگ بوده و گزینه بسیار مناسبی برای مشتریان می باشد که به دنبال خرید ویلا سنددار هستند؛ شرایط فروش نقد و اقساط آن، به منظور رفاه حال مشتریان عزیز می باشد.
ویلای شهرکی به ویلایی گفته می شود که در یک منطقه که با حفاظت نگهبانی یا سرایداری همراه است، ساخته شده است؛ از مهمترین مزیت خرید ویلا شهرکی، امنیت زیاد این نوع ویلا به دلیل وجود نگهبان در ورودی شهرک می باشد؛ به همین دلیل، این نوع ویلا محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد.

 

با توجه به توضیحاتی که داده شد، خرید ویلا در شمال می تواند از نظر اقتصادی بسیار مفید باشد؛ اگر همچنان دو دل هستید و به مشاوره تخصصی در این زمینه نیازمندید، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید، به همین منظور فرم درخواست مشاوره را پر کنید و منتظر پاسخ باشید.

 تلفن تماس مشاور اختصاصی این ویلا:
شاکری      09114660640

 

از اینکه ما را همراهی می کنید از شما سپاسگذاریم.


برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:
خرید ویلا چمستان

خرید ویلا نور

 

 کد ۳۹۶ 


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 12958
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه