صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا ارزان قیمت همکف در محمودآباد

خرید ویلا ارزان قیمت همکف در محمودآباد

551
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
650،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10418
زمین
220 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا ارزان قیمت همکف در محمودآباد

 

سلام و درود خدمت همراهان عزیز املاک البرز

بسیاری از مشتریان به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت در شمال می باشند ویلاهایی که از نظر قیمتی اکازیون باشند طرفداران زیادی را به خود جذب می کند خرید ویلا هایی که نسبت به ویلاهای هم سبک از نظر ساخت و موقعیت منطقه؛ به نسبت ارزان تر از سایر ویلاها باشند را ویلایی ارزان قیمت و اکازیون قیمتی گویند.

مشاهده و خرید ویلا اکازیون دیگر در البرز ویلا

ویلایی را که در عکس مشاهده می کنید در گروه ویلا ارزان قیمت قرار میگیرد همانطور که ملاحظه می کنید این ویلا در ساختار همکف یا فلت بنا گردیده که دارای ۲۲۰ متر زمین و ۱۱۰ متر بنای ساخت میباشد که در این بنای ۱۱۰ متری یک طبقه ای دارای سه اتاق خواب می باشد که با رعایت اصول و مهندسی ساز متراژهای مناسبی برای سه اتاق خواب و پذیرایی اختصاص داده است

این ویلای ارزان قیمت همکف در سال ۱۳۹۹ یعنی نوساز بوده و با اخذ کلیه مدارک و الزامات توانسته کلیه انشعابات ساختمان را از جمله آب برق گاز دریافت نماید.

یکی از امتیازات ویژه این ویلای همکف ارزان قیمت قرارگیری این ویلا در موقعیت مکانی بی نظیری است که این ویلای فلت در شهر ساحلی محمودآباد واقع شده است.

مشاهده و خرید ویلا ساحلی دیگر در البرز ویلا؛ کلیک نمایید.

از دیگر امتیازات این ویلای ساحلی علاوه بر موقعیت مکانی و اکازیون قیمت بودن آن می‌توان به شهرک بودنش نیز اشاره کرد این ویلایی همکف ارزان قیمت برای آن دسته از عزیزانی که در فواصل زمانی طولانی مدت به ویلای خود سفر می‌کنند و یا اقامت های کوتاه مدتی در ویلای خریداری شده خود سپری می نمایند شهرکی بودن ویلا گزینه مناسبی برای اطمینان خاطر بیشتر شما عزیزان از درختمان و محوطه ساختمان یا حیاط سازی - پوشش های سبز می‌باشد که این شهرک مجلل با رعایت تعدد ویلای کم دارای نگهبانی بوده و می توانید برای آبیاری پوشش گیاهی و مراقبت از ساختمان اطمینان خاطر داشته باشید که نگهبان در این منطقه برای مجموعه وجود خواهد داشت و شما ماهانه یا سالانه مبلغی را به عنوان مبلغ شارژ به نگهبان پرداخت می نمایید.


مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر در البرز ویلا؛ کلیک نمایید.


این ویلای همکف ارزان قیمت در گروه خرید ویلا ساحلی قرار می گیرد که با ویو به کوهپایه شهر و جنگل از نظر ویو یکی از بهترین موقعیت های بصری را  به خود اختصاص می‌دهد.



و در آخر بارزترین و مهمترین امتیاز این ویلای همکف سند تک برگ دار بودن این ویلا می باشد که برای آن دسته از عزیزانی که همواره از ما و تیم فروش البرز ویلا می پرسند که آیا این ویلا دارای سند و یا از نظر قانونی مجوزات لازم را دریافت نموده یا خیر؟

باید گفت که این ویلای ارزان قیمت هم کف دارای سند تک برگ میباشد و شما مشتری گرامی به راحتی می توانید به واسطه تیم قدرتمند البرزی با خرید این ویلای ارزان قیمت را با طی روال قانونی و سند تک برگ به مالکیت تام خود برسانید.

مشاهده و خرید ویلا فلت دیگر در البرز ویلا؛ کلیک نمایید.



همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلای ارزان قیمت در محمودآباد میتوانید با خانم شاکری به شماره 09114660640 مشاور اختصاصی این ویلای فلت می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند

کد182


محدوده آدرس: محموداباد
  • جستجو: 10418
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه