صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا ارزان قیمت در کلوده محمودآباد

خرید ویلا ارزان قیمت در کلوده محمودآباد

986
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
600،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10396
زمین
240 متر مربع
بنا
135 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا ارزان قیمت در کلوده محمودآباد

 

در سال های اخیر به خصوص در سال ۹۸ و ۹۹ شاهدِ تعدد سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا و زمین بوده ایم و می باشیم؛ که حکایت از شرایط نابسامان و بد اقتصادی کشور می باشد تا تنها نوعِ سرمایه گذاری پرسود بعد از تعطیلی شرکت های تولیدی و کسب و کارهای بومیِ مردم و سرمایه‌گذاران به خرید ویلا و زمین در شمال روی آورده اند حال با فروش تعداد زیادی از ویلاها و زمین در مناطق مختلف شمالی امروز شاهد محدودیت بافت مسکونی در مازندران شده ایم به خود عاملی برای افزایش قیمت زمین و ویلاهای موجود در منطقه می‌باشد که علاوه بر همت تورم به وجود آمده در کشور محدودیتِ زمین های داخل بافت نیز به شیب افزایش قیمت آن افزوده است!

 

امروز شاهد افزایش قیمت بالای تمامی کالاها در کشور مان می باشیم تحریم ها از یک طرف  و کرونا از طرفی دیگر؛ دو عامل اصلی برای تعطیلی کسب و کارها و کاهش درآمد مردم می باشد؛ ولی بهترین و هوشمندانه ترین سرمایه گذاری خرید ویلا یا زمین در شمال می باشد به راحتی می‌توانید ویلا یا زمینی را در شما خریداری کنید و پس از گذراندن چند ماه سود چند برابر می شود تیم البرز ویلا با سابقه چندین ساله خود در منطقه؛ قدرت انتخاب و تعیین ارزنده ترین ویلا یا زمین را در منطقه داشته و به شما مشتریان و کاربران عزیز به صورت رایگان ارائه و مشاوره خواهد داد.

که یکی از ویلا های کاندید شده برای سرمایه گذاری با قدرت رشد چند برابری همین ویلا می باشد که در جاده  کلوده معروف به جاده دریا حومه شهر محمودآباد قرار گرفته است این ویلای ارزان قیمت دارای ۲۴۰ متر زمین و ۱۷۵ متر بنای ساخت می باشد.


ساختار این ویلای ارزان قیمت از نوع نیم پلوت بوده ولی پارکینگ مسقف در طراحی این ویلا حذف شده و به فضای اتاق ها افزوده گردید.
این ویلای نیم پیلوت ارزان قیمت در موقعیت جنگلی و ساحلی قرار گرفته است و به راحتی می توانید با کمترین فاصله زمانی خود را به جنگل چمستان و آمل و ساحل محمودآباد برسانید.

مشاهده و خرید ویلا جنگلی در شمال

مشاهده و خرید ویلا ساحلی در البرز ویلا

مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت دیگر در البرز ویلا



این ویلای ارزان قیمت در جاده کلوده محمودآباد با کسب مجوزات توانسته کلیه انشعابات را اخذ نماید و از بارزترین امتیازات این ویلا سند تک برگ داشتن ویلای نوساز است شما  با خیال راحت توسط تیم مجرب البرز تا می توانید به خرید این ویلا اقدام نمایید و مالک رسمی و قانونی ویلا قرار گیرد.

مشاهده و خرید ویلا ارزان قیمت دیگر در شمال؛ کلیک نمایید.



همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلای ارزان قیمت می توانید با شماره 09198738017 خانم یگانه تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه آبی رنگ ثبت درخواست مشاوره این ویلا را در همین صفحه بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

کد175

 

خرید ارزان ترین ویلا در چمستان و نور - راست یا دروغ

خرید ویلا در شمال بر اساس نوع ساخت


محدوده آدرس: جاده کلوده
  • جستجو: 10396
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه