صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس سنددار جاده دریا محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس سنددار جاده دریا محمودآباد

715
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10394
زمین
280 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار جاده دریا محمودآباد

 

دوستان عزیز البرز ویلا؛ سلام

همانطور که در مقالات وب سایت ما؛ با هم به بررسی انواع ویلا ها از نظر ساخت پرداختیم؛ می دانیم که یکی از پرطرفدار ترین ویلا ها از نظر ساخت ویلاهای دوبلکس می‌باشد که در دو طبقه و ارتباط بین طبقات توسط راه پله در اشکال و طرح های متنوع با گذشت زمان و تغییر سبک های نوین خلق گردیده است و امروز قصد داریم تا یک ویلای دوبلکس تمام عیار را به شما معرفی کنیم.

این ویلای دوبلکس دارای سند تک برگ می باشد و از نظر موقعیت مکانی در یکی از مسیرهای ارتباطی بی نظیر واقع شده است؛ جاده دریا خط واصل بین جاده آمل-چمستان و آمل-محمودآباد میباشد این مسیر به جاده کلوده و یا جاده دریا معروف می باشد که در فاصله زمانی ۱۰ دقیقه ای؛ می توانید خود را به دریای محمودآباد رسانده و در فاصله ۵ دقیقه خود را به قلب جنگل‌های انبوه چمستان و آمل برسانید به همین دلیل کلیه ویلاها و روستاهایی که در این جاده واقع هستند دارای قدرت رشد بی‌نظیری از نظر سرمایه گذاری می باشد.

سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا؛ کلیک نمایید.


ویلای دوبلکس سند دار در جاده دریا محمودآباد دارای ۲۸۰ متر زمین و ۲۰۰ متر بنای ساخت می باشد که در این بنای ۲۰۰ متری سه اتاق خواب مستر برای آن تعبیه شده است.

 

نمای بیرونی این ویلای دوبلکس از سنگ می باشد و ویویِ ابدی جنگل را به خود اختصاص داده است که شما عزیزان میتوانید منظره بی نظیری را از تراسِ بزرگ این ویلا نظاره گر باشید و لذت ببرید.

مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر در البرز ویلا


همچنین نمای داخلی این ویلا؛ تمام کار بوده و از بهترین متریال های ساخت و کابینت ممبران و لوستر های زیبای نصب شده و نرده های زیبای که جلال خاصی به طراحی داخل ویلا داده است تعبیه و آماده سکونت شما عزیزان می باشد.

پیشنهاد البرز ویلا بر این است؛ اگر قصد خرید ویلای دوبلکس سند دار ارزنده را در شمال دارید بازدید از این ویلا را از دست ندهید.

این ویلای دوبلکس؛ نوساز بوده و با کلیه انشعابات و الزامات متصل در مازندران محمودآباد جاده کلوده بنا گردیده است که با اخذ مجوزات و پروانه ساخت سند تک برگ برای این ویلا ارائه گردیده است و شما مشتری گرامی می توانید با خیال راحت به خرید این ویلا توسط تیم قدرتمند و پرسابقه البرز ویلا اقدام نمایید.

 

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلا می توانید با شماره 09199658148 خانم تهرانی که مشاور اختصاصی این ویلا می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره را در همین صفحه بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند

کد173


محدوده آدرس: جاده محمود اباد کلوده
  • جستجو: 10394
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه