صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا نیم پیلوت طرح دوبلکس جنگلی محمودآباد

خرید ویلا نیم پیلوت طرح دوبلکس جنگلی محمودآباد

1701
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
800،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10236
زمین
220 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا نیم پیلوت طرح دوبلکس جنگلی محمودآباد

 

ضمن تشکر از همراهی گرمتان، از خداوند قادر و تعالی، دلی مملو از شادی و تهی از غم را برایتان آرزو می کنم.

عزیزان دل؟ بیایید یک نگاه کلی به تموم روزها و لحظه هایی که پشت سر گذاشته ایم، بیندازیم. به عنوان مثال؛ رشد لحظه به لحظه ی تورم، که تاثیر آن بر همه چیز کاملا مشهود و قابل لمس بوده و می باشد، از جمله اتفاقات سال های اخیر به شمار می رود.

حال به نظر شما تاثیری که تورم بر بازار سرمایه گذاری داشته است، به چه صورت می باشد؟ مثلا؛ بازار پر ریسک بورس و یا بازار دلار.. 

به عقیده ی شما دوستان و عزیزان من، در دراز مدت، پر سود خواهد بود؟ اندکی بیشتر فکر کنید. 

نظرتان در رابطه با تبدیل پول به زمین، ویلا، یا به طور کلی املاک چیست؟ آیا فکر می کنید که ریسکش به اندازه ی طلا، سکه، دلار و یا بورس زیاد است؟

به عقیده ی من که نیست؛ نه تنها من، بلکه بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ جهان نیز بر این عقیده اند که بازار ویلا، زمین، مسکن و از این قبیل؛ از جمله بازار های سرمایه گذاری کم ریسک محسوب می شوند و مهم تر از همه اینکه در دراز مدت، بسیار پر سود خواهند بود. 

پس همچنان با ما همراه باشید، تا امروز ویلایی لوکس، جهت سرمایه گذاری های پر سود، معرف حضورتان کنم؛

 یک ویلای نیم پیلوت، طرح دوبلکس، 160 متر مربع بنای آن است. در حیاط بسیار زیبای آن، باغچه سازی ویژه ای انجام گرفته است. آشپزخانه ی این ویلا، با بیشترین امکانات در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد؛ امکاناتی اعم از؛ اتاق پخت مجزا، هود، گاز رو میزی و از همه ی این ها مهم تر و جالب تر، استفاده از کابینت های ممبران، کابینتی شیک و کلاسیک، می باشد که علاوه بر جنس مرغوب آن، به زیبایی ظاهری آشپزخانه ی شما می افزاید.

این ویلای جنگلی دو طبقه دارای 3 اتاق خواب مستر و تراسی با منظره ی رو به ساحل، به صورت اقساطی نیز در اختیار شما قرار می گیرد. نمای این بنای با ارزش، از سنگ و آجر می باشد و در داخل، بر روی دیوارهای آن، با کاغذ دیواری کار شده است.

با نصب لوستر و کناف در سقف، نور پردازی شاهانه ای در ویلا بوجود آورده. این مکان با برخورداری از درب ریموت دار، درب ضد سرقت و نگهبانی 24 ساعته، امنیت را به شما هدیه می دهد. این ملک جنگلی، دارای پروانه ی ساخت نیز می باشد.

 چنانچه قصد خرید ویلا نیم پیلوت در شمال را دارید، کلیک کنید. 

دوستان و همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید ویلا نیم پیلوت در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در این مناطق، با طبیعتیدنج را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم توانمند املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به همه شما دوستان و عزیزان دل می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت سمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان مسئولیت پذیر و توانای  املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلای استخردار  در چنین مکان سرسبز و آرام، سرکار خانم شاکری می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 09114660640  تماس حاصل فرمائید. 

  مشاهده و خرید ویلا فلت                                                                 مشاهده و خرید ویلا دوبلکس

کد ویلا: 135


محدوده آدرس: جاده کلوده 10کیلومتری محمود اباد
  • جستجو: 10236
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه