صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا تریبلکس فول امکانات استخردار در امیرآباد

خرید ویلا تریبلکس فول امکانات استخردار در امیرآباد

556
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10225
زمین
300 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا تریبلکس فول امکانات استخردار در امیرآباد

 

سلام؛ 

سسسسسلامی به بلندای درخت سرو، به استواری دماوند و سلامی به زیبایی طبیعتwink.

طبیعتی بکر و دلچسب در شمال. از یک سو کوهستان و از سوی دیگر آبی دریا، سرسبزی جنگل.

خودتون رو در چنین جای دنجی تصور کنید. خودتون رو در ویلایی که در چنین موقعیت مکانی، بنا شده است و مال شماست، تجسم کنید. قطعا سهم شما خواهد شد، شک نکنید. فقط کافیست اراده کنید.

من و تیم املاک البرز این امکان را برای شما فراهم می کند؛ 

مثلا ویلایی تریبلکس جنگلی، واقع در شهرک، در منطقه خوش آب و هوا و دنج امیر آباد استان مازندران می باشد. این ویلای فول امکانات، 3 طبقه است و 4 اتاق خواب آن مستر، و دارای کمد دیواری می باشد. به محض ورود شما شاهد باغچه کاری بسیار زیبایی که در حیاط قرار دارد، می شوید. در این باغچه ها، علاوه بر گل و گیاهان سرسبز، درخت نیز کاشته شده است که به زیبایی هر چه بیشتر این باغچه می افزاید.

در این بنای لوکس، بهترین متریال روز کار شده است. در این مکان، به جهت حفظ امنیت و آسایش شما و خانواده ی محترمتان، درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته و همچنین درب ریموت دار نصب شده. از زیبایی های داخل ویلا، میتوان کاغذ دیواری، لوستری لوکس، چوب و هالوژن کار شده در سقف، اپن جزیره و کابینت ممبران در آشپزخانه اشاره کرد. اپن جزیره، از جمله اپن های بسیار لوکس و پر طرفدار می باشد که از مواد تشکیل دهنده ی آن؛ چوب، بتن، سنگ کوارتز، سنگ طبیعی، فلز و سنگ کورین می باشد و همچنین کابینت ممبران نیز کابینتی است با روکش PVC، وکیوم شده است. این ویلای با ارزش، از امتیازات ویژه ای نظیر استخر، جکوزی، سونا و همچنین کنتور اختصاصی آب و برق گاز می باشد. این بنای تازه ساخت، که در همین سال جاری به مرحله ساخت رسیده است، تراسی وسیع و دل گشا، رو به منظره ای از جنگل و کوهستان دارد.

سند این ملک ارزشمند، دارای سند عرصه و اعیان می باشد و از همه مهم تر اینکه از مجوز ساخت برخوردار است. 

این ویلای لوکس و فول امکانات، به صورت اقساطی نیز در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و در صورت لزوم قابل معاوضه نیز می باشد.

من و تیم املاک البرز در خدمت شما سروران گرانقدر هستیم.

چنانچه قصد خرید ویلا استخردار در شمال را دارید، کلیک کنید. 

دوستان و همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید ویلا تریبلکس فول امکانات در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در این مناطق، با طبیعتی بکر را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم توانمند املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به همه شما دوستان و عزیزان دل می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان مسئولیت پذیر و توانای  املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلای تریبلکس فول امکانات در چنین مکان سرسبز و آرام، سرکار خانم صوفی می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 09119217892  تماس حاصل فرمائید. 

  مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت                                                                        مشاهده و خرید ویلا فلت

کد ویلا: 131


محدوده آدرس: جاده نور امیر اباد
  • جستجو: 10225
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه