صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / فروش زیرقیمت باغ در کمربندی امامزاده عبدالله

فروش زیرقیمت باغ در کمربندی امامزاده عبدالله

1540
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
700،000،000 تومان
جستجو 17190
زمین
1000 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

اقساط 6ماه
معاوضه با خودرو

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش زیرقیمت باغ در کمربندی امامزاده عبدالله

 

جهت خرید زمین در آمل با این آگهی مواجه شدید:

لازم به توضیح ست این زمین جنگلی در آمل در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی آمل به مساحت 1000 متر مربع با چشم انداز جنگل واقع شده است.

 

همچنین اگر شما از جمله اشخاصی هستید که از سادگی و خلوت بودن محیط  زمین در آمل  لذت  می برید و دوست دارید با خرید یک زمین جنگلی در آمل، زمین دیگری بر زمین شما مشرف نباشد، این گزینه  بهترین گزینه پیش  روی شماست. در ضمن خرید زمین جنگلی در شمال آمل خواسته ی اکثر خانواده های ایرانی بوده که گروه مشاورین املاک سیوان خرید زمین در شمال را آسان می کند.

 

قیمت پیشنهادی فروش زمین در آمل توسط مالک با توجه به توضیحات  فوق و قرار گرفتن در شهر جنگلی آمل و نزدیک به جاده و کوه، با دسترسی آسان با محیطی کاملاً محصور دارای امنیت  و نگهبانی ۲۴ ساعته 700 میلیون تومان می باشد که برای خریداران واقعی در هنگام فروش زمین جنگلی در آمل تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است و قیمت نهایی در زمان مذاکره با مالک مشخص می گردد

.

فروش زمین شهرکی در آمل با امنیت کامل و خوش نقشه و با قیمت 700 تومان که قیمت متعادل وکارشناسی برای این زمین مدرن بوده و قیمت نهایی در هنگام مذاکره حین قرارداد فروش زمین در آمل خواهد بود.

 

شهر آمل هم مانند دیگر شهرهای جنگلی در شمال از تنوع فروش زمین جنگلی برخوردار می باشد و بهترین زمینهای فروشی جنگلی درون شهرک و بیرون شهرک را در شعبه املاک سیوان می توان یافت.

 

در خصوص خرید زمین در شمال چنانچه مد نظر شما زمین شمال و با قیمت زمین در آمل مناسب می باشد، توصیه ما به شما حتما بعد از بازدید مواردی مشابه رنج  قیمت، این زمین شمال را هم در آخر مدنظر داشته باشید. هر چند که به احتمال زیاد در نهایت این خرید زمین جنگلی در آمل یکی از گزینه های با ارزش بالا در لیست شما قرار خواهد گرفت.

 

اگر در فکر خرید زمین در شمال آمل هستی، باید:

-این زمین جنگلی در آمل یک منظره فوق العاده و امنیت بالا داشته باشد.

– این زمین جنگلی فروشی در آمل تا حد امکان به دریا نزدیک بوده وارزش افزوده داشته باشد.

– این زمین جنگلی در آمل یک نمای زنده و دلنشین و بروز داشته باشد.

– این زمین جنگلی در آمل با قیمتی مناسب و منصفانه باشد.

 

خرید این زمین جنگلی در شمال آمل یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی زمین در شمال آمل می باشد.اگر می خواهید  یک سفر لذت بخش همراه با آرامش داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و صبح که از خواب بیدار می شوید، داخل حیاط  قدمی  بزنید و از تنفس اکسیژن  در هوای پاک  لذت ببرید، ما حتما خرید این زمین در آمل را به  شما پیشنهاد می کنیم.

 

ویژگی های خرید زمین  آمل

آلودگی هوا، استرس، شلوغی، ازدحام و فشارهای زندگی عموما در شهرهای بزرگ باعث گردیده تا عده ی زیادی از هموطنان به فکر خرید زمین در شمال باشند، تا بتوانند زمان هایی را به دور از هیجان در آرامش، آسایش و در هوای پاک سپری کنند.

 

شهرهای استانهای شمالی در جاذبه های گردشگری و تفریحی حرف اول را می زنند. در میان شهرهای شمالی، شهر آمل به دلیل داشتن موقعیت عالی و جاده کنار گذر جنگل در اولویت از لحاظ خرید و فروش زمین هستند که این شهرهای زمینی و توریستی را به یکی از زیبا ترین و سرشناس ترین شهرهای  گردشگری کشور و بهترین شهرهای شمال برای خرید زمین تبدیل کرده است.

 

خرید زمین در مازندران آمل یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی که  قصد خرید زمین در شمال را دارند، می تواند باشد چرا که این منطقه به جاده های دسترسی پایتخت نزدیک بوده که شما نیز می توانید با خرید زمین جنگلی در آمل به فکر رفاه و لذت بیشتری از زندگی باشید. علاوه بر این، خرید زمین جنگلی در شمال نیز همانند خرید زمین ساحلی در شمال سلیقه ای می باشد. مسلما خرید زمین در شمال، اگر در دل جنگل و یا نزدیک ساحل باشد، می تواند بهترین حس دنیا را به شما القا کند.

 

زمینهای شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق خرید زمین در ایران محسوب می شوند و یکی از دلایل کوچ کردن افراد از شهرهای بزرگی مانند تهران نیز همین طبیعت بکر و سرسبز ، محیط آرام  و بی دغدغه و وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی در شمال است ، که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید زمین به شمال مهاجرت کنند. منطقه آمل و روستاهای شهرستان آمل امکان خرید هر نوع زمینی را با سبک خودتان برایتان امکان پذیر کرده است.

 

بهترین  شهر شمال برای خرید زمین و به عبارتی معروف ترین و سرشناس ترین شهرهای زمینی در شمال کشور شامل متل قو، نمک آبرود، آمل و رامسر می باشد، که از میان این شهرها آمل،چالوس،نمک آبرود ومتل قو نسبت به رامسر از اولویت و طرفداران بیشتری برخورداراست و این امر به دلیل مسافت کم این شهرها به جاده کرج – چالوس و مسافت کمتر تا تهران می باشد.


محدوده آدرس: خیابان امامزاده عبدالله
  • جستجو: 17190
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه