صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / زمین شهرک جنگلی

زمین شهرک جنگلی

732
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
700،000،000 تومان
در چهار ماه
جستجو 17139
زمین
200 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مایلیم خرید زمین شهرکی در چمستان، نور و دیگر شهرهای مازنی، را به تفصیل تشریح نماییم و با پخته‌تر کردن این مبحث، چکُش کاری‌های لازم را در دستور کار قرار دهیم. ویلا شهرکی که به امنیت مشهور است و از قسمت ایمنی، بارها امتیاز گرفته است، گل سر سبد ویلاهای شمال قلمداد می‌گردد.

امنیت بالا در کنار قیمت ارزان، مزید بر علت شده تا هواداران شمال، قلابشان را به سمت چنین ویلاهایی رها کنند و درصدد خرید ویلا شهرکی در شمال برآیند.یادمان باشد با خرید زمین شهرکی، به نوعی عنوان کرده‌ایم پیرو قوانینِ شهرک هستیم، باید به این قوانین واقف باشیم و آن‌ها را در کانون نگاهمان بگذاریم. پس اگر چشمتان به تابلویی افتاد که فروش زمین در شهرک را وعده می‌داد متعجب نشوید یا خیال نکنید لازمه‌اش کنار گذاشتن پول گزاف است.زمین‌های شهرکی ممکن است حوالی ساحل، بساطشانشان را پهن کرده باشند و یا در جوار جنگل به منصه ظهور رسیده باشند، مواردی که چسبیده به جنگل‌اند، مهم‌ترین ارمغانشان، طراوت طبیعت است، ابرها دائماً بر فراز چنین شهرک‌هایی جریان دارند و چشم‌انداز عالی، هدیه‌ای است که به دست صاحبان چنین زمین‌هایی می‌رسد. در نمونه‌های ساحلی اما، بوی خوش ساحل، مَستمان خواهد کرد.

زمین مورد نظر در منطقه توریستی سعادت آباد و شهرک زیبای هامون قرار دارد که ابعاد آن 20*10 بوده و انشعابات آب و برق و گاز دقیقا در روی زمین واقع شده است.


محدوده آدرس: منطقه توریستی هامون
  • جستجو: 17139
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه