صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروشی زمین 255 متری در چمستان

فروشی زمین 255 متری در چمستان

1136
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
860،000،000 تومان
با سلام یه قطعه زمین در روستای اسپی کلا به متراژ ۲۵۵ متر تخفیف پای معامله
جستجو 15189
زمین
255 متر مربع
انشعابات
آب, برق

شرایط فروش

نوع ملک

داخل شهرک داخل شهرک

چشم انداز

ویو به روستا روستای اسپی کلا

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروشی زمین 255 متری در چمستان

 با سلام و عرض ادب خدمت همراهان عزیز و هموطنان مهربان؛ امیدوارم تو این روزهای سرد پاییزی حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز می خواهیم به شما عزیزان یک قطعه زمین ۲۵۵ متری در چمستان نور را به شما عزیزان معرفی کرده و سپس به نقد و بررسی ویژگی های آن بپردازیم؛ پس اگر می خواهید سرمایه گذاری کنید و قصد خرید زمین شهرکی را دارید، حتما تا پایان این آگهی، تیم تخصصی ما را دنبال کنید.
روستای اسپی کلا از روستا های توابع بخش چمستان شهرستان نور محسوب می شود؛ این روستا که در دهستان ناتل رستاق قرار دارد، در جاده نور به چمستان واقع شده است.
شهر چمستان، یکی از بخش های شهرستان نور است؛ این شهر به دلیل دارا بودن روستا های جنگلی، طی سال های گذشته به یک شهر توریستی تبدیل شده است؛ در روستا های این شهر، اغلب ویلاهای بسیار زیادی ساخته شده است؛ به همین دلیل چمستان از نظر اقتصادی، پیشرفت زیادی داشته است؛ اما از طرفی بیشتر مناطق این شهر، از مردمان بومی آن تهی شده است و به شهرک های ویلایی مدرن مبدل شده است.
متراژ این قطعه زمین، ۲۵۵ متر می باشد که برای ساخت ویلا نیز بسیار عالی می باشد؛ تمامی انشعابات نیز بر روی زمین قرار دارد.
چنانچه قصد سرمایه گذاری در شمال یا خرید زمین را دارید، ما به شما خرید زمین جنگلی را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا طی سال های گذشته، قیمت زمین و ملک در این شهرستان همواره رو به افزایش بوده است؛ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که توجه زیادی به آینده خود دارید، پس بهتر است به فکر سرمایه گذاری باشید و چه گزینه ای بهتر از خرید زمین در شمال؟ همچنین شما با خرید زمین چمستان هم آسان ساخت ویلا و فروش آن را دارید و هم می توانید پس از گذشت چند سال، همان زمین را بفروشید و از آن سود زیادی ببرید.


مشاوران و کارشناسان متخصص و مجرب املاک البرز ویلا، در تمامی ساعات شبانه روز آماده هستند تا شما عزیزان را در امر خرید زمین همراهی نمایند؛ اگر می خواهید از مشاوره رایگان تیم مهندسی ما بهره ببرید، کافیست فرم درخواست مشاوره که در هر آگهی در سمت راست آن قرار دارد را پر کنید، تا کارشناسان ما با شما تماس برقرار نمایید.
علاوه بر ثبت درخواست مشاوره شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید؛ به همین سبب، کافیست گزینه مشاوره رایگان که در انتهای صفحه قرار دارد را لمس کرده تا به صورت آنلاین با مشاورین ما گفت و گو کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با مراجعه نمایید.


برای مشاهده سایر زمین های مشابه کلیک نمایید:
خرید زمین در نور


محدوده آدرس: چمستان روستای اسپی کلا
  • جستجو: 15189
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه