فروش زمین۶۶۰متری

1148
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،600،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15072
زمین
660 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش یک پلا زمین باغ 660 متری در چمستان؛

دوستان و همراهان املاک البرز؛ سلام، امیدوارم که حال دلتان خوب باشد؛

امروز قصد داریم تا شما را با یک پلاک زمین باغ بزرگ در شمال آشنا نماییم؛ با ما همراه باشید تا از امکانات و مشخصات این زمین باغ مطلع شوید. 

یکی از مناطق برند و پر رونق در شمال؛ چمستان و مناطق جنگلی اطراف آن می باشد شهرستان نور و منطقه سرسبز با طیف عظیمی از روستاها در چمستان؛ همگی پتانسیلی سرشار از سرمایه گذاری را همراه خود دارند.

اگر دست گذاشتید روی خرید زمین در شمال، کاربری زمین را مدنظر قرار دهید و به این نکته واقف باشید که متناسب با غایت شما، کدام زمین برای خرید ارجح‌تر است. اگر هدفتان همان ویلا سازی است، زمین‌هایی که چسبیده به ساحل یا جنگل اند و به فراخور این مسئله، زمین ساحلی یا جنگلی نام می‌گیرند، آینده بهتری پیش‌رو خواهند داشت.

 مزایای خرید زمین در شمال؛

آنچه افراد را به خرید زمین در شمال و سرمایه‌گذاری بر روی آن تشویق می‌کند، جاذبه‌هایی است که از نظر تجاری و مالی، این زمین برای آن‌ها به وجود آورده است؛ به طور مثال برخی از افراد تصور می‌کنند می‌توانند یک زمین با متراژ مشخص خریداری کرده، پروژه‌های ساخت و ساز خود را تکمیل نموده و سپس سود حاصل از فروش ساختمان‌ها را دریافت کنند. در مورد کشاورزی و فروش محصول از زمین‌ها نیز به همین ترتیب صدق می‌کند. در حقیقت، در بازار معاملات زمین و باغ در شمال کشور، فرض بر این می رود که خرید زمین در شمال به مرور زمان می‌تواند سرمایه اختصاص داده شده را دو یا چند برابر کند.

 میزان رشد قیمت ملک خریداری شده وابسته به موقعیت مکانی آن است. با خرید ویلا و زمین در چمستان و نور، دست انداخته‌ایم در دست سرمایه‌گذاری.

 

مشخصات زمین باغ جنگلی؛

 

مشخصات زمین باغ؛

موقعیت مکانی؛

همانطور که گفته شد، این پلاک زمین در منطقه جنگلی سنگینده چمستان قرار دارد؛ 

ابعاد ملک؛

این پلاک زمین باغ به متراژ660 متر مربع می باشد که؛

قابلیت تفکیک شدن نیز دارند.

امکانات؛

تمامی انشعابات؛ آب، برق، گاز نیز در این پلاک زمین نصب شده است و این مورد یکی از مزایای مهم زمین باغ است.

این ملک دارای سند بوده و داخل بافت  و در منطقه جنگلی نیز قرار گرفته است.

این ملک ارزشمند که با قیمت 1600000 تومان در اختیارتان قرار خواهد گرفت، علاوه بر شرط نقدی، به صورت اقساطی نیز قابل پرداخت می باشد.

 

از آنجا که ما ایرانیان بر این نکته واقفیم که آنچه گران شد دیگر ارزان نمی‌شود، آنان که دست به خرید ویلا و زمین در شمال زده بودند، به نوعی برگ برنده‌ای را به نام خود زدند. این حکایت به قوت خود باقی است و آن که امروز خرید ویلا و زمین شمال را انجام می‌دهد در آینده‌ای نزدیک، رسیدن به سود را نظاره‌گر خواهد بود..

دوستان عزیزم؛ چنانچه قصد خرید زمین تجاری در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در این مناطق دنج و سرسبز را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم قوی املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به همه شما دوستان می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان توانا ومتخصص املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این زمین جنگلی در چنین مکان سرسبز و آرام، سرکار خانم رونما می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره ۰۹۱۹۷۰۷۴۸۹۳ تماس حاصل فرمائید


محدوده آدرس: سنگینده
  • جستجو: 15072
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه