صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / فروش فوری زمین کشاورزی یک هکتاری در امل

فروش فوری زمین کشاورزی یک هکتاری در امل

1615
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
400،000 تومان
نقدو اقساط
جستجو 15010
زمین
10000 متر مربع
انشعابات
آب, برق

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش فوری زمین کشاوزی یک هکتاری در امل

 سلامی به زیبایی رنگ های پاییزی خدمت شما همراهان گرامی املاک البرز؛
در اینجا به معرفی زمین زراعی با امتیازات عالی می پردازیم؛ با ما همراه باشید...

این زمین زراعی در موقعیت جغرافیایی ویژه ای واقع است که دسترسی آسان و پتانسیل قیمتی بالا از امتیازات بارز آن می باشد، این زمین  1000متری در یکی از بزرگترین روستاهای حومه شهر آمل به نام ساییج محله با بافت جنگلی واقع شده است؛ که در چند سال اخیر از رشد بسیار بالای برخوردار بوده و دارای پتانسیل سرمایه گذاری پرسود در این منطقه جنگلی زبان زد همه است.

برای دیدن این روستای جنگلی زیبا روی نقشه، کلیک کنید.

 

پیشنهاد البرز ویلا برای شما عزیزانی که قصد سرمایه گذاری و یا خرید زمین در شمال را دارید این است که بازدید از این زمین زراعی را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس برقرار نمایید تا هماهنگی های لازم برای بازدید شما سروران را تدارک دهیم.

 

این زمین ویژه با متراژ 1000متری دارای امتیاز آب و برق می باشد که امکان کاشت انواع محصولات زراعی را برایتان آسان تر می کند.
شرایط فروش این زمین زراعی بصورت نقد و اقساط می باشد.

در تورم های اقتصادی اخیر، بهترین بازار برای سرمایه گذاری خرید زمین و خرید ویلا می باشد! خرید زمین برای آن دسته از عزیزانی که می خواهند با پول کمی شروع به سرمایه گذاری کنند بهترین گزینه می باشد؛ و از آنجایی که روز به روز با بالا رفتن ارزش زمین های شمال، بر قیمت آن افزوده می شود، به همین جهت هرچه زودتر اقدام به خرید ملک و املاک در این منطقه کنید، به نفع خودتان است  و سودی که از آن دریافت می کنید به مراتب بیشتر می باشد.

 

نکته: امروزه بدلیل افزایش تقاضا و کاهش ساخت، و همچنین مسائل اقتصادی کشور که همه ما درگیر آن هستیم؛ منجر گردیده تا قیمت زمین و ویلا و در واقع همه هزینه های ساخت و مواد اولیه؛ افزایش یابد؛ به همین دلیل شما عزیزان اگر قصد خرید زمین یا ویلا در شمال را دارید حتی با بودجه کم؛ پیشنهاد تیم "البرز ویلا" بر این است که با هر توان مالی، خرید خود را انجام دهید که ارزان تر از ویلا با بودجه کمتر؛ خرید زمین است که تیم کارشناسی ما میزبان مشاوره و راهنمایی شما سروران در امر خرید زمین نیز می باشد.

 

 چنانچه قصد خرید زمین  در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا جنگلی و ویلا ساحلی در این مناطق دنج و سرسبز را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم قوی املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به همه شما دوستان می باشند.


اگر علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به شما سروران گرامی ارائه شد به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما، با تیم حرفه ای ما در ارتباط باشید. و یا فرم مشاوره که در سمت راست صفحه موجود است را بصورت رایگان پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

کارشناس و مشاور تخصصی این زمین زراعی در ساییج محله، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس   09119217892   با این مشاور در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


محدوده آدرس: ساییج محله
  • جستجو: 15010
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه