صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / فروش ۵۰تا پلاک زمین داخل شهرک در منطقه نور

فروش ۵۰تا پلاک زمین داخل شهرک در منطقه نور

624
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،100،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14990
زمین
250 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ۵۰تا پلاک زمین داخل شهرک در منطقه نور

همراهان محترم سایت تخصصی البرز ویلا سلام:امیدوارم  تک تک لحظات عمرتون سرشار از شادی و خوشی باشه و در کنار کانون گرم خانوادتون اوقات خوشی را سپری کرده باشید..

 در این آگهی قصد داریم یک زمین داخل شهرک مناسب برای ساخت ویلا را به شما عزیزان معرفی کنیم، که در استان مازندران و در منطقه نور قرار دارد، چنانچه قصد خرید زمین در شمال را دارید با ما همراه باشید.

 

این روزها به دلیل افزایش قیمت دلار، افزایش قیمت بنزین و همچنین افزایش شاخص بازار سرمایه باعث شده که قیمت ویلاها نسبت به سال گذشته افزایش 30درصدی داشته باشد! اما همچنین باتوجه به اینکه در ماه‌های گذشته و با نوسانات فراوان نرخ ارز و قیمت سکه و طلا و همچنین تاثیر شیوع کرونا بر اقتصاد و ریزش‌های مکرر بورس، و کاهش قدرت خرید مردم در بازار مسکن شهرهایی بزرگی چون تهران،  بسیاری از مردم تصمیم به سرمایه‌گذاری با خرید ویلا یا خرید زمین در شمال کشور گرفتند که این مساله سبب افزایش چشمگیر قیمت زمین و ملک در این خطه از کشور شده است.

 

 به همین دلیل های ذکر شده، در این بین مسکن به عنوان یک بخش مهم در تبدیل سرمایه نقدی نقشی مهم دارد. خرید ملک از روش‌هایی است که در تمام دوران توانسته است به خوبی رشد کند و حتی در بدترین شرایط نیز سرمایه فرد تغییر چندانی را به خود نمی‌بیند؛ اما در این بازار نیز باید حرفه‌ای عمل کرد. البته نکات سرمایه‌گذاری در ملک را هم باید در نظر داشته باشید تا خریدی مطمئن‌تر داشته باشید.

مثلا  شما با خرید زمین شهرکی قطعه بندی شده، می توانید در آن ویلاهای شهرکی با توجه به بودجه خودتان به صورت ویلا نیم پیلوت،ویلا دوبلکس، ویلا فلت و.. با امکانات متفاوت بسازید و آنرا در آینده بفروشید.

 

 خرید زمین شمال در مکان هایی مانند منطقه نور که منطقه جنگلی هم می باشد، و همیشه برای آن متقاضی وجود دارد، پیشنهاد مناسبی در این زمینه به نظر می رسد. 

سعی کنید سرمایه خود را برای خرید ملکی هزینه کنید که جای پیشرفت داشته باشد. 

همچنین باید به موقعیت انفرادی زمین در محل خود دقت کنید! مثلا این زمین در منطقه ای کاملا تهرانی نشین قرار دارد که کار شما برای ساخت و ساز ویلا راحت می‌کند، وانشعابات آن وصل می باشد.

شرایط فروش این زمین جنگلی به صورت نقد و اقساط می باشد. برای خرید زمین اقساطی می توانید سایر زمین های موجود در سایت ویلا البرز نگاهی بیندازید.

 

 

مشخصات و امکانات کلی فروش ۵۰ تا پلاک زمین شهرکی در نور:

ویو و جاده شهرک جنگلی و عالی

پلاک ها متنوع

تمامی انشعابات توی شهرک استارت ساخت خورده

نگهبانی ۲۴ ساعته 

ورودی شیک

 

 

از اینکه تیم متخصص البرز ویلا را حمایت میکنید از شما بسیار سپاسگزاریم... اگر علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به شما سروران گرامی ارائه شد، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با تیم حرفه‌ای ما در ارتباط باشید.

کارشناس و مشاوره تخصصی این ویلا، سرکار خانم رونما می باشند ، که می توانید با  شماره  09197074893  با این مشاور در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس: جاده جنگلی

زمین - باغ های مشابه