صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / فروش ویژه زمین جنگلی مناسب ساخت ویلا در منطقه نور

فروش ویژه زمین جنگلی مناسب ساخت ویلا در منطقه نور

593
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،800،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14989
زمین
270 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویژه زمین جنگلی مناسب ساخت ویلا در منطقه نور

مشتریان و خریداران محترم، همراهان همیشگی املاک( البرز ویلا) درود و خدا قوت؛ امیدواریم از حال روحی و جسمی مطلوبی برخوردار باشید.

 
 این روزها خیلی از پایتخت نشینان با خرید زمین در شمال به فکر ساخت و ساز ویلایی هر چند نقلی باتوجه به بودجه و سلیقه خود هستند، تا برای اقامت و سکونت در سفر به شمال دغدغه ای نداشته باشند.

 اگر شما هم دلتان لک زده برای شمال و می خواهید با سرمایه ای هر چند اندک به فکر دست و پا کردن یک ویلا برای خود باشید پیشنهاد می کنیم با خرید زمین در منطقه جنگلی نور به این رویا جامه عمل بپوشانید.

 

 

 

همچنین چنانچه قصد سرمایه گذاری در شمال یا خرید زمین را دارید، ما به شما خرید زمین جنگلی را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا طی سال های گذشته، قیمت زمین و ملک در این شهرستان همواره رو به افزایش بوده است و هم اینکه تغییر کاربری آن به زمین مسکونی به آسانی امکان پذیر است؛ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که توجه زیادی به آینده خود دارید، پس بهتر است به فکر سرمایه گذاری باشید و چه گزینه ای بهتر از خرید زمین در شمال می تواند برای شما باشد؟

 


زمینی  به مساحت 270متر، که در روستای حاجی کلا از توابع شهرستان نور، واقع شده است تکه زمینی با ارزش و خوش قیمت است که این فرصت خوب را در اختیارتان قرار می دهد تا با بودجه کمتر صاحب ملکی سود آور شوید.

برای دیدن این شهر زیبا روی نقشه، کلیک کنید.


 موقعیت این زمین جنگلی به گونه ای است که داخل بافت مسکونی بوده و شما از لحاظ دسترسی به جاده اصلی و مراکز خرید و مراکز درمانی مشکلی نخواهید داشت.
از دیگر امتیازات خرید زمین در منطقه نور داشتن چشم اندازی دلنواز و روح بخش است. زیرا به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد هم به ساحل و هم به جنگل فاصله ی کم و دسترسی آسان دارد.

 

 

این زمین با شرایط ویژه اقساطی که دارد شما به راحتی می توانید صاحب آن شوید،چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید زمین اقساطی هستید، کافیست روی نوشته رنگی کلیک نمایید.

 

 

مشخصات و امکانات کلی زمین جنگلی در منطقه نور:

فروش پلاک زمین ۲۷۰ متری

منطقه حاجی کلا نور

بافت مسکونی 

انشعابات روی ملک

 

آیا به دنبال خرید زمین در شمال هستید؟ تیم البرز ویلا با شماست تا شما را در این زمینه، همراهی کند.

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!
پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.

 

کارشناس و مشاوره تخصصی این ویلا، سرکار خانم رونما می باشند ، که می توانید با  شماره  09197074893  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: حاجی کلا

زمین - باغ های مشابه