صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / فروش ویژه زمین جنگلی مناسب ساخت ویلا در آمل

فروش ویژه زمین جنگلی مناسب ساخت ویلا در آمل

675
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14885
زمین
450 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویژه زمین جنگلی مناسب ساخت ویلا در آمل

ضمن عرض سلام و وقت بخیر خدمت یکایک همراهان گرامی سایت البرز ویلا: با آرزوی بهترین ها برای شما خوبان.

 در این آگهی قصد داریم یک زمین داخل شهرک مناسب برای ساخت ویلا را به شما عزیزان معرفی کنیم، که در استان مازندران و در منطقه شهرستان نور قرار دارد، چنانچه قصد خرید زمین در شمال را دارید با ما همراه باشید.

 

این روزها که اکثرا به دنبال سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال هستند، شما اگر بتوانید برخی مناطق با قدرت و پتانسیل بالا در شمال را شناسایی کرده و اقدام به خرید زمین در شمال کنید، در آینده سود خوبی را بدست می آورید. 

 

زمینهای شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق خرید زمین در ایران محسوب می شوند و یکی از دلایل کوچ کردن افراد از شهرهای بزرگی مانند تهران نیز همین طبیعت بکر و سرسبز ، محیط آرام  و بی دغدغه و وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی در شمال است ، که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید زمین به شمال مهاجرت کنند. منطقه نور ،به دلیل داشتن موقعیت عالی و جاده کنار گذر جنگل در اولویت از لحاظ خرید و فروش زمین هستند که این شهرهای زمینی و توریستی را به یکی از زیبا ترین و سرشناس ترین شهرهای  گردشگری کشور و بهترین شهرهای شمال برای خرید زمین تبدیل کرده است.

 

 

زمینی  به مساحت 450متر، که در روستای پولاد کلا از توابع شهرستان نور، واقع شده است تکه زمینی با ارزش و خوش قیمت است که این فرصت خوب را در اختیارتان قرار می دهد تا با بودجه کمتر صاحب ملکی سود آور شوید.

برای دیدن این شهر زیبا روی نقشه، کلیک کنید.


 موقعیت این زمین جنگلی به گونه ای است که داخل بافت مسکونی بوده و شما از لحاظ دسترسی به جاده اصلی و مراکز خرید و مراکز درمانی مشکلی نخواهید داشت.
از دیگر امتیازات خرید زمین در منطقه نور داشتن چشم اندازی دلنواز و روح بخش است. زیرا به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد هم به ساحل و هم به جنگل فاصله ی کم و دسترسی آسان دارد.

 

همچنین این زمین از جمله زمین  شهرکی می باشد که در صورت تمایل به ساخت و ساز لازم نیست که نگران امنیت و آسایش خود و حریمتان باشید.

این زمین با شرایط ویژه اقساطی که دارد شما به راحتی می توانید صاحب آن شوید،چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید زمین اقساطی هستید، کافیست روی نوشته رنگی کلیک نمایید.

 

مشخصات و امکانات کلی زمین جنگلی در آمل:

۴۵۰ متر زمین 

پولاد کلا 

بافت مسکونی 

شهرکی

 

 

با تیم حرفه ای و بسیار پر تلاش املاک البرز همراه باشید تا بهترین های زندگی را تجربه کنید و نهایت لذت را از همراهی با این تیم کوشا ببرید.

 

همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید زمین در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در این مناطق دنج و سرسبز را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم توانمند  املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به همه شما دوستان و عزیزان دل می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان توانا و کاردان املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 


محدوده آدرس: پل الشرود

زمین - باغ های مشابه